run over!

Tittar in och säger hej.
Har varit borta ett tag och det har sin förklaring i sjukdom. Började med migrän och huvudvärk och just nu pågår en förkylning med halsont.
Var helt övertygad att det var halsfluss, så jag var på vc igår. Men som vanligt har man aldrig några bakterier utan bara virus. Har blivit helt övertygad att dom bara säger så...Nej men jag är trött på att ha så ont och vara så svullen i halsen.
 
Var hemma nästan hela förra veckan och även igår. Fruktansvärt var tråkigt det är, även om huvudet inte pallade jobbet. Men igår längtade jag verkligen ihjäl mig. Så gissa om jag var glad som fick gå och känna mig nyttig idag =D Underbart att älska jobbet så som jag gör!
 
*****************************************************************************
 
Under helgen började jag att återhämta mig efter all migrän och huvudvärk. Så då passade jag på att vara lite social. Middagsmys på lördagen hos Fam Lööke. Det gav en hel del energi och ork.
På söndagen var det inredningsparty. Hittade massor av fina saker. Kunde lätt ha köpt ännu mer ;-) Men jag höll lite i plånboken.
 
Denna snygging köpte jag på partyt. Planen är att ha den i sovrummet med lite fina saker på =)
Tycker detta arranemang var riktigt snyggt...
 
Under söndagskvällen började även halsen att kärva rejält. Så efter det har det bara gått utför...
Får bara hoppas att det är slut nu!
 
Ska nu återgå till hockeyn. Dricka lite te och hoppas att min hals läker.
Trevlig kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback