så här en dag senare...

Oh my gadh!!
Är nog så jag vill beskriva gårdagen i Ullared. Trodde vi åkte en helt ok tid i månaden men jag hade SÅ fel!! En timme i kö för att komma in och sedan resterande del av Sverige inne i varuhuset. Det gick inte att röra sig. Paniken var bra nära ibland.
Kundvagnarna var slut. Har aldrig tidigare varit med om det. Dom var hårdvalut och folk rev och slet i varje vagn som lämnade varuhuset =D
 
Vissa avdelningar struntade jag helt i. Heminredningen kunde jag gjort mycket noggrannare men det gick inte att röra sig. Är lätt min favoritavdelning och denna gång är jag riktigt nöjd med att ha hittat så mycket doftljus ;-) Har nog bunkrat upp för resten av hösten och vintern.
Hittade även lite andra godbitar. Nya krukor till vardagsrummet och andra små detaljer. Allt är redan uppe och jag är riktigt nöjd. Ska visa er lite senare...
 
Barnen fick även nya kläder. Jeans är något dom sliter, så det köpte vi på oss. Lite snygga tröjor och en skön vinterjacka till Mille blev det också.
Skönast är nog i allfall att ha köpt alla julklappar till grabbarna. Är bara några mindre saker som ska köpas. Hade hoppats på att hitta en katt till Mille men hittade ingen. Han är ju helt såld på kissar =) Hoppas på att hitta någon självgående katt, typ go go hunden...
 
Innan jag visar er våra fynd från igår ska det göras middag. Magen är inte hungrig då vi åt sen frukost och har efter det fikat oss igenom denna söndag. Först hos Mikie då Melle var på bio med farfar och Mahnaz. Sedan här hemma när Melle kom hem =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback