Uppdaterat sovrummet!

Idag har vi tagit tag i vårt sovrum..igen ;-)
Har länge velat göra något ovanför vår säng. Var inne på en tavellist och kort på grabbarna men det hamnade ute på ena väggen i vardagsrummet =)

Sen kom jag att tänka på att en spegel vore lite snyggt. Och smart då vårt ganska lilla sovrum upplevs något större.
Valde att flytta på spegeln vi hade hallen. Den fick jag av svärmor och man i fördelsedagspresent och passar bra in i sovrummet. Platsen i hallen fick en tavla jag köpte för några veckor sedan ta =)
 
Bilderna är av sämsta kvalitet men dom är hämtade från IG. Ni får fantisera och kisa lite ;-)
 
På väggen brevid gjorde vi om lite också. Har bara haft en tavellist där men nu flyttade vi lite på den.
Köpte i somras när mamma och jag var i Örebro ett minnesskåp. Så sött att spara på små saker som ligger varmt om hjärtat. Lappar och kort som annars kanske hamnar i någon låda får här en chans att istället synas!
 
 
Helt plötsligt blev sovrummet ännu mer inbjudande. Är bara en ljusslinga som jag köpas för att pryda spegeln. Men det måste vara en som ger det där rätta ljuset! Ska inte vara för starkt och inte för gult...
 
Några bra tips på ljusslingor??
 
 
 
 

Kommentarer
sofie säger:

Snyggt! Löngtar tills i gör om vårat ännu mer nu! Ses imorgon :)

2013-11-03 | 19:16:55
Karin säger:

Happy eller iris lights.. Ljusslinga med bollar Astrid typ.. Blir jätte fint ljus och finns i massor av färger. Beställ på nätet eller köp på Epok i stan

2013-11-05 | 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback