Vilken helg!

Helgen har verkligen svängt. Började lite trist med makens sjukhusbesök men slutade med skratt!
 
Kvällen har vi spenderat i Norrköping. Där var vi och såg på Pablo Francisco. Älskar verkligen denna komiker! Har skrattat så både kinder och magen värker. Och det var verkligen mysigt att få avsluta helgen så som jag hade hoppats på att den skulle börja - mys med maken!
 
Tidigare under dagen var det firande av svärfar. Det är ju fars dag och i år var vi där och fikade och lämnade present. Fick även med oss en ljuvlig present hem ;-) Nu är julbaket räddat detta år med tack vare Mahnaz!
Efter det hämtade vi svärmor som var gullig och satt barnvakt till grabbarna medan vi roade oss i grannstaden =)
 
Lördagen bjöd på middag och gott vin ihop med Mikie. Var länge sen sist och grabbarna tyckte att det var så skoj att han äntligen kom hem hit. Tyvärr orkar dom sällan hålla ögonen öppna för att suga ur varje droppe av hans besök ;-)
Hann även med att fixa alla vinterkläder till Melle. Så nu kan snö och kyla komma - vi är beredda ;-)
 
Helgen går som alltid för fort. Imorgon har jag tagit en semesterdag, har ett sjukhusbesök på schemat. Vet hur jag kan må efter och jag hade några extradagar att ta, så då tar jag och förlänger helgen lite....
 
 
Grattis även till in underbara pappa på fars dag!
Detta kort är från sommarens kryssning då vi firade mamma. Ja är väl ett typisktfamiljekort i vår familj ;-)
 
Nu ska jag krypa ner i sängen. Hoppas verkligen på liiiite sovmorgon imorgon då vi inte behöver stressa upp för en gångs skull....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback