Höstglitter!

Oj oj oj vad bloggen kommer i sista hand just nu. Det är jobb och familjen som tar min tid. Sorry men jag har verkligen inte orkat att öppna datorn dom senaste dagarna då vi haft hur mycket somhelst på jobbet.
Ena kontoret i Luleå har haft VPL, så vi har tagit alla samtal. Att jag inte orkar lyssna på prat efter det kanske är underförstått ;-)
 
Hann i vilket fall klämma in en tid hos Emma i tisdags. Mysigt att komma in i ett varmt och mysigt hem efter en dag på jobbet. Massor med skratt och skvaller men även mysiga barn som värmer en frusen själ!
 
Som vanligt brilljerar Emma när det kommer till att göra snygga naglar. Min lilla färg som jag ville ha var slut. Då trollar hon fram en nästan identisk färg och det med glitter ;-)
 
 
Är helt sjukt att jag redan två dagar senare sitter här och längtar tills nästa besök =) Men jag tycker verkligen att det är så skönt att bli lite ompysslad!
 
Nu är det full fart här hemma innan det är dags för jobb och utbildning hela förmiddagen. Idrott står på dagens schema. Snart är det dags att sätta alla dessa olika delar vi fått lära oss på prov....
 
Ha en FAB torsdag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback