Isshow på schemat

Redan fredag igen! Lycklig över att ha ett jobb som jag fullkomligt älskar =D Lycklig över att ha en så underbar familj!
 
Igår vigde jag min rast åt att köpa biljetter till Disney on ice som är i stan idag. Fick erbjudande om att dom var billigare nu. Och lagom när jag klev in på Correns redaktion hade fyra biljetter på parkett precis kommit in. Vad är oddsen för det =D
Vi har inte berättat något för grabbarna så det här blir lite av en överraskning för dom. Ska bli så skoj och se vad dom säger =)
 
När jag var lite fick man åka till Sthlm för att se denna isshow. Minns att jag och mamma var och såg det flera gånger. Och jag fullkomligt älskade det =D Nu hoppas jag självklart att grabbarna också gör det...
 
Ha en mysig fredag alla bloggisar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback