Miss you!

I fredags gjorde Lattjo sin sista dag på jobbet. Denna gång är det nog förevigt =/
Nu spelar det kanske ingen större roll om hon skulle komma tillbaka, det är ju inget som jag kommer att göra. Men verkligheten gör sig lite extra påmind. Det är faktiskt bara åtta arbetsdagar kvar!
 
När jag skulle byta om och gå hem i fredags hängde denna lilla sötsak på mina byxor. Aldrig, aldrig att jag kommer slänga den!!
 
Just nu är jag mitt inne i jobbveckan. Har kört på sen i fredags, avverkat den sista arbetshelgen och nu är det inte mycket kvar innan helgens ledighet.
Imorgon och på torsdag är det kväll som väntar på jobbet. Det gäller att försöka njuta av det sista. För även om det ska bli skönt att slippa lilla butiken så kommer jag sakna mina kollegor. Dom är nästan som en liten familj och varje gång jag tänker på hur mycket vi delar med varandra blir jag allt lite sorgsen. Men allt har tyvärr ett slut...
 
Nu ska jag titta vidare på idol och hoppas att lilla magvärken lägger sig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback