Rapport från en bil

Lördag och jag gör ingen skillnad på denna morgon. Uppstigning i vanlig ordning kl 05.50. Varför?? Jo bilen mot Stockholm avgår 6.40.

Denna fina dag ska jag spendera i huvudstaden med min söta mamma :)
Jag har nämligen en plan. En ny älskling ska införskaffas. Vilken det blir är inte helt klart. Det jag dock vet är att detta mina vänner är en present till mig själv för att jag överlevde mina bc veckor på jobbet. Så mycket slit och övertid. Det är just det som gör att min plan aldrig varit att bli bc. Den tid man lägger ner, allt slit och för det får man knappt ett tack. Nej då trivs jag bättre nu :)
Men alla har vi olika drömmar och prioriteringar, vilket är tur.

Ha en skön lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback