Ge mig värme & sol!!

Nu börjar våren komma mer och mer i alla butiker. Tunna toppar och kavajer trängs med vårens skor.
Som en äkta shoelover vill jag köpa massor av nya klackar ;-)
 
H&M är en favorit hos mig. Där har jag fyndat många godbitar genom åren. Varvar gärna att köpa dyra skor med billigare varianter. Framförallt för att modet snabbt kan ändras. Klassika skor som håller genom alla år lägger jag gärna några kronor extra på. Men den där färgklicken kanske jag spar in på ;-)
 
 
Här är några av mina wanties denna vår från H&M:
 
Svarta pumps med platå i moccaimitation.
 
Nudierosa är verkligen en vårens färg i vår. Dessa skulle vara så snygga till ett par jeans och en snygg topp.
Kan man något annat än älska denna färg till sommarens brunbrända ben!?
Bekväma ballerinas med lite blingbling. Älskar just denna sko eftersom dom passar både till kjol/klänning och byxor.
Snygga övergångsskor. Gillar blandingen av sportig och snyggsko.
 
 
Nu får gärna vintern vara över. Jag längtar efter att slippa stora tjocka jackor och varma skor. Mina fötter behöver andas lite =)
Ska nog ta mig ett span på H&M någon dag efter jobbet och se om något/några par följer med mig hem ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback