FREDAG!!

Jubblar inte direkt för att det bara är en arbetsdag dag kvar. Nej det jobbet älskar jag ju :D

Fredagar är alltid fredagar. Kanske hänger kvar från när man var liten. Då var det alltid lite extra god mat och dricka och mys med familjen :) Och är nog just det jag längtar efter!

Känns så dumt att sitta här och säga att det är en bubblig känsla av lycka som jag går runt med. Fast skulle jag säga något annat så ljuger jag.
Finns inget jag skulle vilja byta ut. Bästa jobbet, underbaraste familjen, finaste vännerna och en god känsla i kroppen. Och i brist på snö ska jag nog börja med lite löpning. Magen min mår faktiskt bättre när jag rör på mig. Får se när premiären blir....
;)

Trevlig fredag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback