Glitter i pastell!

Jag måste bara säga att jag nog aldrig varit så nöjd med mina naglar som jag är just nu! Skulle nog sträcka mig så långt som att säga att jag älskar dom ;-D
 

Hade med mig en bild till Emma hur jag ville ha det. Var nästan i den här stilen men sen väljer ju hon att göra sig egen variant =)
Guldglittret drog hon inte hela vägen ner pga att det inte blir en sådan ful utväxt sen. Nu kommer det bara att bli snyggare med tiden nu ;-)
 
Med blixt...
 
Färgerna som vi valde blev så snyga ihop. Dom är nästan lite glittrigt pastelliga och gifter sig med varandra.
Vi tittade först på en mer mörklilla men den hade aldrig blivit lika snygg som denna mer syrenlila!
 
Kommer bli svårt att toppa denna gång. Jag kan helt enkelt inte sluta titta på mina händer =D Jag är som bunden av fägerna.
 
 
Nu blir det lite jobb här. Hela vårt system ligger nere. Vilken start på veckan, kan ju knappast bli sämre ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback