Bellini

God kväll!
 
Nu har jag landat med en kopp kaffe i soffan. Veckohandling och dammsugning efter jobbet. Även att maken är hemma behövs det dammsugas typ 3 gånger om dagen ;-)
 
Igår var jag på myskväll hos Emma. Bara för att det var lillördag så slog jag till på en liten flaska bubbel att dela på ;-) Ja det är väl så det går till när man går för att få naglarna snygga!!??
 
Ett glas var lagom till upplösningen av gelèn ;-)
 
Eftersom det är semestertider så valde jag att för ovanlighetens skull välja något mer diskret. Jag har nästa veckas resa i minnet. Då vill jag vara klassiskt snygg och inte sticka ut för mycket. Ovanligt för att vara mig =D
Men självklart kan jag inte gå och bli för blek, lite måste ju hända. Och det nya snygga glittret fick pryda nageln.
 
Det är svårt att fånga det fina skimmret på bild. Men det är rosa, grönt, aprikost och gult. Helt beroende på ljuset.
 
Eftersom vi hade druckit ett helt glas bubbel kom vi in på drinkar. Och sommarens heta sommardrink är Bellini. För  er som inte vet vad det är så kan jag informera er om att det är jordgubbspure i botten på ett glas med bubbel. Men man kan ta vilken sorts pure man vill. Orginalet ska visst ha ha persikopure och den här färgen på glittret går åt dom tankarna. Så där föddes namnet till dessa naglar =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback