Hett...

 
Den tidiga morgonen började jag med en powerwalk. Tog fram gåstavarna och medans resten av familjen sov gav jag mig ut på en rask promenad. Blev ca 4 km vilket var ganska lagom innan frukost och framförallt kaffe ;-)
 
Efter frukosten begav sig hela familjen in till stan. Jag och Mille besökte mitt jobb för att signera min lönespec. Lyckades med att glömma det lilla momentet innan jag gick på semester ;-)
Pappa och Melle fixade några saker på Classe. Vi har styrt på altanen och gjort det fint inför sensommarkvällarna. Ska visa er senare...
 
Efter det styrde vi hemåt och slängdes oss i poolen. Vi har mellan 31-34 grader i poolen. Helt ok faktiskt. Lagom för en liten poolen på tomten. Skulle aldrig orka med att konka med barn, mat och filtar till en badplats någonstans när det är så här varmt....
 
Längtar till på torsdag då det är franfix igen. Mycket spretigt och tunt just nu. Men det är över 3 veckor sedan jag var där.
 
Älskar verkligen att det är 2 veckor kvar av semestern. Försöker att lapa lite sol och bada. När det blir för varmt gömmer vi oss inne bland fläktar och vilar lite =) En hel del glass har vi också konsumerat men det hör ju sommaren till. Det och skrubbsår på knäna men det står barnen för ;-D
 
Nu ska här bäddas in med rena lakan. Går åt då man svettas som en tok när man ska sova!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback