Saknad...

Sitter på bussen, blev så idag då det är övertidskväll på jobbet idag. Och vädergudarna vill kanske inte vara med hela dagen idag... återstår att se när regnet kommer. Vill i vilket fall inte cykla hem i spöregn efter en lång dag på jobbet :-)

Redan onsdag och som familj har vi inte umgåtts mycket den här veckan.
Måndags var mannen och spelade biljard på kvällen. Jag och grabbarna körde eget mys och somnade alla i vår säng ;-)
Igår var mannen i Sthlm med jobbet hela dagen. Han kom hem sent på kvällen, så jag hann knappt prata med honom innan jag somnade :-)
Idag är jag borta på kvällen och imorgon har mannen sommarfest med jobbet och firar in 10 veckors ledighet. Ja så fredag slår vi på stort med skaldjur och bubbel bara att ta igen all förlorad tid!



Igår efter dagis blev det poolen för grabbarna. En sådan varm dag som igår kräver ett svalkande dopp innan middagen. Grabbarna fick välja så vi åt jordgubbar och myste i sommarkvällen!

Nu laddar jag för en ny dag på världens bästa jobb :-D
Trevlig onsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback