Sneakpeak - soldäcket

Förra veckan blev soldäcket till altanen klart. Mycket tack vare hjälp av Mr Mikie!
 
Vi valde att göra ett däck som gick ut från altanen. Där ska vi sitta i sommar och bara njuta av solen och värmen ;-)
 
 
Däckstolarna fyndade jag till ett varkpris igår. Hade först tänkt att köpa från Mio men där var visst allt vad sommarmöbler slut. Hmm konstigt må jag säga då säsongen nästan startat...men vad gör det. Jag sparade typ 1000 kr som istället får följa med på semestern ;-)
 
Nu är det bara lite småfix kvar. Funderar på att köpa blomlådor men vet inte om det kanske blir för mycket?! Men en större blomkruka blir det på hörnet i vilket fall och denna gång med bara grönt. Vill ha något större i en hög kruka...typ dvärgpalm. Får surfa runt och leta lite inspo tror jag =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback