Black & gold!

Jag har redan nu börjat att investera i plagg och accessoarer för sommaren. Det senaste tillskottet är två par skor. Dom har jag tänkt att packa med mig till sommarens första resa. Då kommer det behövas bekväma skor men varför ska dom behöva vara tråkiga ;-)
 
Svarta skor i alla modeller kan man aldrig ha för många av. Dessa glittriga var jag bara tvungen att köpa efter gårdagens kalas som Melle hade på Leos lekland. Och när man ändå hittar ett par som passar och är sköna för en billig peng, ja då kan man lika gärna köpa ett par i en annan färg också ;-)
Guld är en favorit på sommaren. Det är så himla snyggt när man är brunbränd. Och denna sommar hoppas jag ska bli solig och varm.
Nu är bara den stora frågan om jag ska köpa ett par i silver också?! Dom kostade ju ändå bara 150 kr ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback