En udda

Pga av min sjukvecka har jag inte haft orken att uppdatera mina senaste naglar som jag fick fixade av världens bästa Emma förra veckan.
 
Valde att gå på vårens IT grej - en udda nagel!
Har sett det överallt och hade det i tanken när jag åkte dit. Och som tur hade Emma fått in flera nya glitter. Hade ganska svårt att välja vilket jag skulle ta men valde sedan den mest spaceade ;-)
 
 
Säger som jag alltid säger när jag väljer fransk, det är ju bara FÖR snyggt =D
 
Hade en riktigt mysig eftermiddag hemma hos Emma och som alltid skvallras det en hel del. Var precis vad som behövdes efter nätter med dålig sömn pga grabbarnas förkylning. Att skämma bort sig en helt vanlig vardag är ganska bra för energinförrådet =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback