Nyhet - i lila

 
Efter jobbet igår skaffade jag mig en ny mobil efter jobbet!
Kunde nämligen förlänga mitt abbonemang och har snart haft min Samsung i 2 år, så tyckte det var dags att se vad som fanns =)
 
Förklarade att det jag använder min telefon till är att sms, ringa, ta kort och surfa. Blev rekomenderad att välja denna - Sony Xperia Z1. Efter en lång genomgång av telefonen och diverse demos föll valet på ju denna. Självklart skulle jag ha en lila med ;-)
 
Försäljaren lyckades även med att höja min månadskostnad med en hel krona och ge mig (notera GE) en Krusell väska att ha telefonen i och ett minneskort. Får nog säga att det var en ganska bra deal ;-)
Han kunde nämligen lika väl lurat mig totalt då jag verkligen har noll koll på mitt avtal. Men det bästa var nog att han inte försökte packa på mig någon försäkring ;-D
 
Så idag har jag försökt att förstå mig på denna nya goding. En sak är klar, kan sälja alla andra prylar så som systemkamera och videokamera. Den här kameran slår nästintill allt det. Nej inte riktigt men nästan... =)
 
 
Då var det dags att slå sig ner i soffan och se lite hockey. Helt slut efter en blåsig men solig dag ute. Passade även på att göra några små ärenden. Behövde köpa en födelsedagspresent till morgondagens kalas som Melle ska på =)
 
En öl och högläge för fötterna i soffan!
Trevlig lördag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback