På pappas begäran...

För alla som tvivlat på min existens - jo jag lever fortfarande ;-)
Min kära far var ganska tydlig med att jag INTE får glömma att uppdatera även när jag är sjuk. Hur ska man annars hänga med när man är ute och reser??!!
 
Har sedan i måndags legat hemma i influensan. Japp den slog till som en käftsmäll i måndags och vid lunch gav jag upp och gick hem från jobbet. Då hade rösten lagt av och kroppen var som en sladdrig sparris.
 
Tisdagen bjöd på feber, en rinnande kran till näsa och en värk i bihålorna som höll på att ta mig förnuft. Ett tag var jag bra nära på att slita ut tänderna bara för slippa värken. Men även huvudet fick sin del av värken =)
Att ligga ner var inte att tänka på, sittande position var enda alternativet. Men det är ju inte heller en fröjd. Sitta och sova är inte särskillt skönt och ryggen tar en hel del stryk. Men det ska jag försöka att ändra på nu när jag äntligen börjar att må som en vanliga människa igen =)
 
Är fortfarande ganska svag i kroppen och bihålorna värker men det är inte lika illa som i veckan. 
Saknar mitt jobb och alla goa kollegor, så på måndag är det jag som skuttar in genom dörrarna =D
 
 
Här laddar vi nu för fredagsmys med popcorn och hockey. Är så sjukt laddad, nästan mer än spelarna själva ;-)
Tror på seger ikväll och ett avgörande på söndag. Då skulle den annars så deppiga veckan sluta på ett ganska fenomenalt sätt!!
 
 
Trevlig helg på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback