SOL

 
Eftermiddagen har vi spenderat ute i solen med en kopp kaffe och dom godaste vaniljbullarna jag någonsin ätit ;-)
 
Åkte en bit utanför stan till ett vedungsbageri. Där fanns det höns och trampbilar för barnen att leka med. Hade nog kunnat sitta där i solen hela dagen. Det värmde på ganska bra och en lätt bris kom ibland. 
 
Många gånger har våra tankar gått till att fly slätten här för att flytta till Skåne. Vet inte varför men vi älskar verkligen landskapet där. Men just en sådan här dag skulle jag aldrig byta ut denna vy mot Skåne. Inte ens om den innehöll havet ;-) Jo kanske....nej eller jo. Det är nog 50/50.
 
 
Invigde nya sjalen som jag köpte igår. Den tidiga våren kan vara lite kall men något runt halsen som värmer räcker. Jag kör stenhårt på min poncho som jag äntligen hittat. Gjorde mig ett riktigt fynd - 199 kr. Och jag valde en grå framför den svarta =D
 
Idag är en sådan dag då jag verklgen längtar efter att flytta. Tänk att få sitta ute och njuta av solen och till kvällen grilla en massa godsaker. Då är det ganska skönt att veta att om 1 mån är vi där =D
Och på tal om det, kanske borde börja packa lite smått snart...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback