Hej hej friska vårhår!

 
Dessa underbara saker hämtade jag ut idag =D Blev inte bara inpackning och schampo utan lite doft också.
Har länge använt mig av Bodyshops bodymist. Tycker det inte blir lika tungt med en kroppsspray.
Doftade på denna goding hos Sofie och kände direkt att jag var tvungen att skaffa en jag med ;-) Det doftar sommar och sol. Brunbrända ben....ja ni fattar ;-)
 
Valde att ta ett volymschampo. Svårt att veta vilket som är bäst men det här har fått bra omdömen, så jag testar.
Inpackningen är en färginpackning. Det ska hålla håret snyggt och fräscht när det är blondt slingat/färgat. 
Nu hoppas jag att mitt hår inte ska bli som en tråkig risbuske på nolltid. Men med regelbunden klippning och bra produkter ska det nog gå vägen denna vår ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback