Långledig!

Vädret kunde ha varit bättre. Just nu regnar det utanför fönstret....
Har nog vant mig vid sol och värme ;-)
 
Kortveckan på jobbet flög förbi och igår var vi lediga. Fixade lite med framsidan och barnen fick bada på eftermiddagen. Visst att det blåste men det löste vi med att fylla på med varmvatten i poolen =)
Denna dag har vi inte gjort många knop. Gjorde några ärenden efter lunch, var tvugna då vi knappt klivit ur pyjamaserna ;-) Slog även till med att köpa sushi till kvällen. Är ju lite extra festligt att vara långledig!
 
Hittat ett nytt bubbel som smakar underbart. Så tyvärr Louis du har för tillfället blivit utbytt...
 
Denna dag inviger jag även att blogga från vår nya dator. Är det något jag lovat min andra hälft i många år så är det en stationär dator. Vi har inte haft plats med en tidigare men nu har vi ett betydligt större svrum, så ett nytt skrivbord beställdes strax efter datorn ;-)
Ja den ska visst inte bara vara en fröjd för ögat utan även vara bättre att spela hans spel på!? Och jag får nog erkänna att han spelat lite mer sen han fick den ;-)
Men en fröjd för ögat är den allt....
 
 
Nu ska jag mysa lite med maken innan det är dags att ta tag i bad och nattning av barnen.
Trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback