Ljusare & kortare!

Söndag igen! Var en dryg vecka sen jag senast kikade in här. Men veckan har bestått av att fixa här hemma och fint har det blivit =)
 
Denna söndag har vi inte gjort mycket här hemma. Några tavlor i Melles rum kom upp på förmiddagen. Vi tog nämligen sovmorgon till 9 ;-) Att flytta hit har lett till det då barnen leker och är ute mycket mer.
 
Vid lunch var det bebisgos och frisering på schemat. Maria klippte min långhåriga man, så nu är han läcker igen ;-D
Jag fick blonda slingor och en kortare frisyr. Som jag har längtat. Topparna har varit torra och slitna bra länge. Och nu fick vi äntligen till en date.
Mysigt att träffa lilla Lova och grabbarna fick hoppa studsmatta. Win win så att säga ;-)
 
 
Nu är det kväll här hemma. Laddar för en ny arbetsvecka. Den med nytt testschema! Ska bli kul och se hur mycket skillnad vi kommer märka!?
Sen bjuder kvällarna på lite blandade aktiviteter. Imorgon är det sista simmet för Melle innan det är sommarlov. Får se om han klarar att ta sin tredje medalj =)
 
Ska försöka att lägga in lite bilder på hemmet under kvällen. Mycket har vi fått iordning på men köket och sovrummet väntar på nya möbler =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback