Sneakpeak - hallen

 
En perfekt möbel i hallen. Sen att den kommer från en butik som totalt glömt allt vad nöjd kund heter spelar inte så stor roll just nu. Kan säga att det var sista gången jag satte min fot i den butiken!
 
Men för att återgå till denna skönhet =)
Den har nästan allt som jag vill ha i en hallmöbel. Bra förvaring, massor med hängare och att den är snygg!
Trodde jag skulle sakna att inte ha något att hänga galgar på men än har jag inte stört mig på det. Kanske för att vi har en garderob brevid att hänga ytterkläder i med ;-)
 
Kuddfodralen hittade jag efter flytten. Tror min syster gett dom till oss. Och nu blev dom perfekta som stöd för ryggen när man behöver sitta =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback