Tävling - Vinn produkter från Cliniderm!



Nu har ni chansen om att tävla om ett testkit från Cliniderm. 4 st lyckliga vinnare kommer att få hem lite olika sköna produkter att prova på =D

I gåvoboxen hittar ni följande produkter:

♥ Active protection day cream, 5 ml
♥ Age delay serum, 2 ml
♥ Ultra soft cleansing milk, 5 ml
♥ Barrier repair, 5 ml
♥ Optimal strenght night cream, 5 ml
♥ Ideal balance skin tonic, 5 ml

Så här gör ni för att vara med och tävla:

♥ Svarar på frågan genom att gå in på Cliniderms hemsida
♥ Mailar svaret till mig. Skicka svaret till [email protected]
♥ Lämnar en kommentar om varför just DU ska vinna =) OBS!! svaret på frågan ska mailas, INTE lämnas i kommentarsfältet. Gör ni det kan ni inte vara med och vinna!
♥ Länkar upp till tävlingen på er blogg. Om du inte har en så skickar du ett mail till 4 st vänner och tipsar om tävlingen

Frågan ni ska besvara är:

♥ För vilket klimat är Cliniderm speciellt framtagen??

Tävlingen pågår fram till den 23 januari kl 18.00.es Då drar jag 4 st lyckliga vinnare som kontaktas först via mail och sedan presenteras här på bloggen.
LYCKA TILL =D



Kommentarer
malin säger:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Har mailat 4 vänner om tävlingen :)

2011-01-13 | 21:10:44
Anna B säger:

Har vintertrött hy som behöver piggas upp. Här är ett perfekt sätt att testa något nytt.



Jag har mailat dig och även fyra vänner!

2011-01-23 | 12:20:31
Elin J säger:

Hej!



Mailade dig precis och här kommer min motivering:

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!



Har dessutom länkat till tävlingen här: http://fairy.blogg.se/appletree/2011/january/cliniderm-3.html



Kram Elin

2011-01-23 | 22:30:21
Bloggadress: http://fairy.blogg.se/appletree

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback