Hunter Tall floral



Passade på att klicka hem ett par fina gummistövlar nu på morgonen =) Med frakt fick jag ge lite över 700 kr, helt ok med tanke på vilka bra stövlar jag köpt!
Förra gången kunde jag inte beställa, min adress fanns tydligen inte?! Men nu när vi flyttat gick det utmärkt.
Äntligen kan även jag snart hoppa i vattenpölarna med barnen. Inga mer blöta fötter när det regnar. Nu har jag både regnställ och stövlar. Heja heja vad det ska lekas i höstregnet. Men snart lär det nog vara snö med tanke på den kalla tempraturen ;-)

Idag börjar en arbetsvecka som avslutas med ledighet nästa söndag. Det blir att lämna barnen på dagis innan lunch sen väntar en härlig dag på jobbet. Här ska det röjas så det står härliga till =D
Hoppas att ni får en skön start på helgen!!

Fredagskramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback