Titta vad apoteket har att erbjuda!


En ny kalender - helt i min smak =)

Barnen sover i sina sängar. Mille hoppas vi på får sova bättre inatt än han gjorde igår. Tyvärr får vi väcka honom om någon timme och ge honom pencillin. Han orkade inte vara vaken längre. Det ska nämligen ges på fastande mage. Så en timme innan mat eller två timmar efter. Strax efter 18 åt vi middag och för ca 30 min sen drack han välling. Skönt att det bara är fem dagar som han ska äta =)

På apoteket idag hittade jag min kalender för kommande år. Köpte en på jobbet med upptäckte att den började 31 dec. Behöver ha en som gäller NU ;-)
Den här kändes helt rätt, lite lagom glammig. Lagom stor, så det går att skriva mycket men inte för stor. Vill gärna kunna ha den i en handväska.
_____________________________________________________________

Här har vi dragit igång en film, Captain America. Den verkar riktigt bra, hoppas bara på att den lever upp till förväntningarna!?
Självklart har godisskålen hittat fram med. Men vad är en filmkväll utan något gott att äta på ;-)

Ha en trevlig kväll!
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback