Lite shopping

I veckan fyndade jag denna kjol på Lindex. En lagom snygg kjol till höstens festligheter. Är nog tänkt till sommaren men med ett par snygg strumpbyxor eller tights till funkar den även under kallare tider.
 
Hittade även en till kjol med paljetter. Det är nog mer party över den =) Tidigar i höstas hade dom enbart satt ner den med 100 kr men nu var den till halva priset. Lätt att jag slår till då ;-)
 
Köpte även med mig nya underkläder hem. Med kupongen som jag fick tidigare i veckan blev dom inte dyra. Gäller att passa på =)
 
 
 

Kommentarer
Tullan säger:

Lisa, var köpte du kjolen med paljetterna?

Svar: Den hittade jag på Lindex här i centrumet. Vet ej om dom andra butikerna i city eller Tornby har den kvar??!! Fanns några kvar i torsdags i vårt lilla Lindex =)
Lisa & Christian Rudqvist

2012-09-09 | 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback