Favorit i repris

Usch vilken dag, mycket spring på stan och riktigt ruskväder för att toppa det hela.
Hittade presenter till på söndag, ansiktsmask, leggings i jeansimitation, nytt smink...glitter ;), örhängen. Ska ta och lägga upp lite bilder framöver.
Efter att ha bokstavligt talat släpat mig hem från stan till mamma så fick jag lite fika. Gissa om jag njöt...fick mina nutella älsklingar även idag. Värmde gott med en kopp varmt kaffe och sedan dessa små underverk.

Sitter nu framför tvn och tittar på På spåret, ett av mina favorit program.
Älsklingen i köket och fixar glögg....mums. Nu blir det lite mys framför tvn.
Hoppas bara på att Pyret tar det lugnt, igår kväll fick den ett ryck...tror det var kvälls gymnastik på g.

Tack för ikväll// Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback