Fika

Idag skulle jag ha varit helt ledig men tyvärr åkte jag på att jobba några timmar. Det är så att det är inventering på jobbet ikväll, får börja kl 17,00 så jag räknar bara med att jobba i 4 timmar som allra mest. Är föresten snart dags at åka dit, ska bara hinna med att göra detta inlägg först =)

Eftersom jag och Christian skulle till banken idag och kolla lite med framtida lån så passade jag på att åka hem till mamma och ta en fika innan jag skulle hämta Christian.
Bestämde mig för att stanna till innan och köpa lite fika, blev en av mina favoriter. Croissant fyllda med nutella.....MMMMMM. Som tur var så var dom sådär ljumna och härliga när jag plockade ut dom, kunde knappt vänta med att få vräka i mig en.
När jag väl kom hem till mamma så hade hennes gamla vännina precis kommit dit för att ta en fika......gissa om det fanns fikabröd. Inte mig emot, är ju en riktig fikatant så jag befann mig i himmelriket =) Just check it out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback