Glammomamma-thats me

Vilket uschväder vi haft idag, inget kul alls att gå ut i. Mörkt, regningt och småkallt, d är det tur att det finns små saker här i tillvaron som får en på bra humör.

Var idag och fixade till mina naglar, var i starkt behov av det om jag säger så. Delvis så hade dom växt och blivit alldeles för långa och sen hade en nagel gått av precis sådär jobbigt långt ner. Trodde inte när jag kom dit idag att det fanns något hopp för den men som tur är så har jag världens bästa tjej som fixar dom.
Hade bestämt mig redan innan jag gick dit idag att det skulle bli rött, är ju faktiskt jul. hade tänkt mig att göra topparna guldiga bara för att det finns nog inget juligare än rött och guld om du frågar mig. Är annars bara att ta ett besök hem hit och se för er själva vilka färger som dominerar.

Tycker att det riktigt lyxigt och skönt att sitta där och bli ompysslad i 2 timmar. Det är verkligen värt varenda krona, lite lyx måste man verkligen unna sig. Är nog lätt att glömma bort att man har faktiskt rätt att skämma bort sig lite då och då. Visst finns det nog dom som säger att det är dyrt och at dom inte har råd med det men tänk då så här. Har man råd att gå ut varje helg på krogen och dricka då har man råd att lägga 500 kr på detta.....och se resultatet!!!
Man kan förvandla vilken nagelbitare somhelst till glammochick.
                                           




                                                

Puss och hej// Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback