Min sista helg

Vaknade "sent" idag...kl 08,10. Brukar ha svårt att somna om när Christian går upp och jag får ligga kvar i sängen.
Jobbade som sagt länge igår och det tog ut sin rätt idag. Kom inte i säng så tidigt som jag brukar heller, runt 22,30. Det är sent för mig nu förtiden.

Fredag idag och jag är ledig....YYYEEEAAAHHH!!!
Har inte haft en ledig fredag på säkert 2 år, om man bortser från dom gånger jag tagit ledigt för att vi har åkt på våra små romantiska weekends =)
Känns skumt att inte gå och jobba idag, inte för att jag inte vet vad jag ska göra utan bara för att det är så ovant. Känns lite som man "skolkar".
Imorgon är det dock jobb igen, hela helgen. Inget som jag ser fram emot jätte mycket men det är min sista helg innan jag går hem. Kommer nog att vara en lugn helg med, vi har ganska låg försäljning nu. Ingen som direkt storhandlar så här nära inpå jul. Hoppas bara att klockan går lite så man inte sitter och somnar på jobbet.
Efter jobbet på söndag är det iväg på middag till Christians mamma och fira hans systrar. Jag får hoppas att jag inte somnar i tallriken, kan vara rätt trött efter att ha spenderat en hel helg på jobbet, funderar på att sova över =) Känns knappt som om man hinner komma hem innan man ska iväg och jobba igen.
Hoppas på att det blir en trevlig middag, borde det bli...alla är ju vuxna människor.

Kanske ska ta och runda av, måste ringa till mamma. Brukar ju bli till henne jag far när jag är ledig. Inte många andra som är ledig när en annan är ledig. Ska även ner en sväng på stan igen, måste handla en födelsedags present till söndag. Självklart blir det något till mig själv med ;).....(du visste vad du gitfe dig med älsklingen) Fick ett tips om en bra thickning cream till håret från H&M faktiskt. Tänkte köpa och testa, är den inte bra så har man ju inte spenderat en förmögenhet.

På återseende under dagen// Glammomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback