Adjöss vinterruffs

Äntligen så ska jag fixa till mitt hår!!
Har inte klippt eller färgat det sen långt innan Melvin var född, eller kanske en månad innan. Men det känns som om det är evigheter sen sist.
Har blivit så slitet i topparna att inget gör att det ser bra ut längre. Och utväxten börjar bli stor nu, ser inte så bra ut längre =) Måste ta av en bra bit av håret för det är så slitet, så jag har inte bestämt hur jag ska klippa mig än. Om jag ska fortsätta att ha lugg eller om jag ska låta den växa lite.
Maria skulle komma snart, riktigt längtar. Skönt med en granne som är frisör, hon har hemservice det gillar jag. Kan gärna betala lika mykcet som på salong om jag får det fixat hemma i vardagsrummet. Bättre och lättare när man har Melvin hemma.
Nu får ni ha en fortsatt skön dag så lägger jag ut lite bilder på nya frisyren sen.

Tack och hej tråkiga vinter hår och hallå och välkommen till nya friska vårhår =)
//Glammomamma


Kommentarer
missgranby säger:

oj, tror man att jag har sytt alla de klänningarna? blogg.se har skrivit det på första sidan så att man tror det kanske!? om du läser inlägget ser du vad jag har sytt :p den sista brudklänningen och den lilla tärnklänningen :)

2009-04-08 | 18:42:26
Bloggadress: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback