Familjedag!


På väg upp till mina föräldrar. Idag hade jag på mig min sköna skjortklänning från Gina Tricot.

Har kommit hem efter en härlig dag med solsken och trevligt sällskap. Det bestod av en heldag ihop med min familj =) Alltid lika trevligt att umgås med sina föräldrar, speciellt nu när Melvin är med =) Morfar är så stolt, drar jämt på vagnen när vi är ute. Och mormor tycker det är så kul att mysa och skoja med lillkillen.
Idag bjöd mina föräldrar på lunch på CC (Cloetta Center), och det är ju alltid trevligt. Det som är så bra med lunchen där är att det är självservering. Det betyder att du kan äta hur mycket du vill och av båda rätterna. Dom har också en stor och härlig salladsbuffe, det gillar jag. På menyn stod potatis och biffar med sås samt paella. Så det blev att äta av båda rätterna, kan man så är det ju självklart att man gör det ;)
Det var en trevlig dag med MYCKET trevlig sällskap. Jag tackar så hemskt mycket för lunchen och den hembakad kakan på eftermiddagen =)


Melvin var lite sommrig idag med keps och sin vårjacka. Den är några nummer för stor men då har han lite att växa i =) Han låg i vagnen och njöt av det sköna vädret efter att vi hade ätit.


Morfar njuter ute i solen och av att få dra på Melvin. Tack för den underbara lunchen idag!

Jag hann även med en snabbis på stan, hade hittat ett par hängselbyxor på PoP till Melvin. Hade en presentkort där som jag passade på att använda. Blev ett par strumpor till honom också, dom har de bästa där. Tjocka som alltid sitter på plats, så dom rekomenderar jag varmt att man köper.
Blev även några  saker till mig själv....kan ju inte låta bli =) Hittade en snygg väska på H&M som var på rean. Den hade kostat 249 kr men nu var den nedsatt till 98 kr. Så den fick följa med mig hem!
Det bästa måste nog ha varit att det var 30% på alla kläder på Cubus. Lite tråkigt med tanke på att jag köpte en klänning och tröja där i måndags. Har varit på jakt efter något snyggt till systers bröllop i maj men inte hittat något bra. Men så hittade jag en glammig fin klänning med passande tröja till.
Ja ja, blev i allafall en jättefin linneblus och ett par vita linnebyxor. Byxorna sålde dom ut för 50 kr, så det var verkligen ett fynd. Så jag fick en fin liten outfit för under 200 kr, JIPPI!


Älsklingen sträcker ut sig på soffan efter en heldag borta från hemmets lugna vrå.
Idag fick han ha på sig sin nya body med  pappas favorit filmer. Får hoppas att han kommer att älska Star Wars lika mycket som sin far =)

  
Dagens alla inköp!

Nu ska vi ha lite familjemys här hemma. Pappa och Melvin har redan börjat och nu vill jag ansluta mig.
Ha en underbart solig och härlig kväll.
//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback