Host host

Godmorgon i solskenet!
Nu är det en ny vecka och denna nya vecka börjar vi på ett nytt kapitel. Idag ska vi träffa Riksbyggen och prata om det nya huset. Vi ska gå igenom alla tillval som vi har gjort och prata närmare om inflyttning osv. Är nästan som julafton, det pirrar i hela kroppen. Ska bli så kul att börja den här resan, hela våren och sommaren kommer att gå så fort. Är bara en massa saker att fixa med till flytten nu. Träffa mäklare, rensa ut hemma, packa flyttkartonger, sälja lägenheten *snyft*. Trivs riktigt bra i vår lägenhet och vi har ju gjort den så fin men tyvärr är den lite liten nu. Och vi har för mycket möbler och saker för den. Kommer att göra lite ont i mitt hjärta att flytta härifrån men jag vet att jag kommer få något mycket bättre =)

Denna vecka börjar även med en hosta som är riktigt hemsk. Tror det är samma som Melvin har, slemmig som sitter nere i bröstet. Känns som om man ska hosta upp en lunga när man hostar. Och för att toppa det så är man snorig också. Fast jag har tur, trodde jag skulle vi riktigt sjuk igår. Näsan bara rann och rann, fick snyta mig hela tiden. Men idag är det lite bättre, snoret rinner inte lika mycket =) Jag tror jag blivit smittad av Melvin, han är inte snorig längre. Han hostar somsagt bara, hoppas han blir bättre snart. Annars blir det att gå till BVC, för snart är det 1 vecka som han varit sjuk. Som tur är har han ingen feber, så han är nästan helt frisk. Så nu får vi hoppas på att min snuva försvinner lika snabbt som den kom. Ser ju lite lovande ut i allfall, känner mig redan lite bättre i näsan.

Nu ska jag äta lite frukost, ska ner med Sofie en sväng på stan senare. Har lite kläder att hämta som jag ska ha på systers bröllop. Har hittat en jättefin klänning och en liten bolero till.
Vi hörs senare.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback