Idag tog vi sovmorgon!

Oj så fort dagen går när man sover lite längre på morgonen. Det är ju redan efterrmiddag och snart ska vi iväg en liten sväng. Fast vi har hunnit med att gå den långa svängen innan älsklingen kom hem och vi åt lunch.
Melvin var nog lite trött från påskens ståhej, han sov gott hela kvällen och natten. Han vakande till på morgonen och ville ha lite mat och ny blöja. Sen myste vi lite i vår säng, blev många leenden och skratt innan jag la honom i hans säng. Tog inte många minuter innan han somnade. Så jag passade på att gå in och lägga mig och sova igen. Gäller att passa på när han sover, så jag kan samla ny kraft. Och så vi sov, till 9.30 då älsklingen ringde. Sen passade jag på att göra mig iordning och hänga upp tvätten som jag slängde in innan jag somnade. Sen slog lillkillen upp sina två blåa, och var fortfarande på mys humör.
Sen blev det en långpromenad, var riktigt skönt ute. Blev lite varm faktiskt och jag hade bara en tjock tröja på mig. Vi går åt rätt håll =)


Världens mysigaste lillkille som ligger och myser. Är så hjärtat slår dubbelslag när han ler.

Nu ska jag fixa här hemma lite.
Vi hörs.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback