På väg på 50-års kalas!

Vilken härlig morgon vi har haft, hela familjen har myst i sängen. Melvin var på toppen humör och låg och pratade med oss. Han bjöd på en hel del leenden också =) Han är verkligen en mysig liten kille.
Nu ska vi åka till Babyproffsen och köpa ett insektsnät till vagnen, behöver ha det nu när han ligger ute i vagnen och sover. Och idag har dom öppet så vi passar på att köpa ett idag. Kommer nog att ha användning för det också under dagen. Vi ska hem till mina föräldrar på 50-¨års kalas, min pappa fyllde för 2 veckor sedan och idag kommer hela familjen och firar honom. Svårt att få till en dag då alla kan komma, eftersom alla inte bor här i stan. Så idag kommer alla kusiner och syskon, trevligt trevligt!
Och då kommer nog vi att ställa ut vagnen på mina föräldras ballkong så Melvin kan sova där. Har ju redan börjat komma lite smådjur i luften.

Nej jag skriver mer ikväll men ha en skön dag. Vi kommer ha det mycket trevligt!
//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback