Svettig natt

Usch vilken hemsk natt det har varit och inte pga Melvin. Tror jag fick någon liten släng av influensan, hade frossa och ont i hela kroppen. Var riktigt pinigt att ta sig upp för att ge lillkillen mat men man måste ju =) Var riktigt orkeslös så jag var lite rädd för att jag skulle tappa honom inatt när jag gav honom mat. Fast jag höll ett tajt grepp om honom.
Tror också att jag svettades flera liter också, kunde nästan vrida ur lakanen på morgonen. Jobbigt när man svettas och fryser samtidigt. Så det blev att ta två värktabletter på natten, hade även en sprängande huvudvärk. Så jag blev tvungen att ta, vill helst inte hålla på och äta tabletter i onödan.
Men nu sitter jag i soffan och känner mig lite bättre, Melvin sover brevid. Hoppas att han klarar sig från sjukdom, med tanke på att älsklingen har ont i halsen med. Så vi har haft en liten sjukstuga här inatt =)
Måste ta mig ner till stan idag med, har en present att fixa. Inga butiker är ju öppna under påsken, så jag måste ta mig ner idag. Blir att ta bussen, orkar inte ta bilen. Är ju smidigt att ta bussen när man har vagnen också.

Så nu ska jag fixa till mig lite men vi hörs senare.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback