Underbara "tassar"

Hoppas att ni har en trevlig lunch?! Jag har precis kommit hem efter en långpromenad, var riktigt skönt ute. När jag tittade ut genom fönstret så såg det inte alls så gött ut. Men till min stora förvåning så var det behagligt ute, ingen blåst och helt ok tempratur. Hade först tänkt att ta det lugnt hemma, känner mig inte helt ok i huvudet. Har lite ont och känner mig tung men grannfrun ringde på och frågade om jag skulle med. Så jag hängde på och det är jag glad för att jag gjorde. Känner mig mycket piggare och tror att Melvin tyckte det var skönt också. Bra för honom att komma ut och få frisk luft och så sover han bättre =)
På tal om att sova bättre, Brio tassarna som älsklingen köpte igår till Melvins säng funkar superbra. Kan verkligen rekomendera att köpa dom. Om man har en unge som vår lillkille som tycker om när det rör på sig när man ska sova, så är det perfekt att ha. Igår när han skulle somna in blev det inga längre stunder i hans rum. På 5 min somnade han in, var bara att röra lite på sängen. Var en riktigt bra investering måste jag säga.



Briotassarna finns i flera färger men vi valde att ha svarta, passar bäst till sängen. Är bara att skruva fast dom och sen kan man börja "vagga" =)


Melvin ligger fortfarande och sover efter promenaden. Det som är så gulligt är att han tillochmed är söt när han sover!
Mamma älskar dig så mycket!


Nu ska jag ta mig lite och äta och sen måste jag nog tvätta håret. Ska iväg sen och hämta Christian på jobbet. Vi ska titta på kök efter det, vi vill se hur dom ser ut i verkligheten innan vi bestämmer oss. Det lutar lite mer åt det ena köket men vi vill se om det är så högblankt som vi hoppas på att det är.Svårt att uppskatta när man bara ser bilder på det.
Ha en underbar fortsättning på dagen.

//Glammomamma


Kommentarer
Anonym säger:

2009-04-23 | 08:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback