Brummande ljud...

...utav postmopeden hör jag nu!
Hoppas hoppas att det kommer en liten avi =) Vill SÅ gärna ha den idag...VI BEHÖVER den idag. Men vad det är kommer att förbli en överrsakning tills den är på plats ;-)

Blir en sväng till stan snart. Måste  hitta några skor till Melvin och lite nya halkstrumpor. Kanske det slinker med något hem till mamma också ;-)
Och till eftermiddagen/kvällen blir det nog en liten träff med Sofie...som vanligt =D Men vi är nog som luft, behövs för att överleva! Kul att kunna hitta på något eftersom älsklingen jobbar sent idag. Kommer hem efter 21.30 och att vara själv hela dagen blir ganska långtråkigt. Så lite sällskap en sådan här dag säger jag inte nej till =)

Inviger mina nya kofta som jag fick igår. Härlig färg och lagom nu till sensommaren/tidiga hösten =)


Nu kom posten, bäst jag sticker ut och kollar =D
Nej det kom ingen avi. Nu börjar jag bli riktigt förbannad! 10 dagars leveranstid har redan överskridits. Kommer inget imorgon ska jag ha kompensation!!


Ha en underbart härlig dag. Solen är snäll och lyser på oss idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback