Ett break

Trött, ont i ryggen och en längtan efter lite ro.
Så jag tog på mig skorna och gick och köpte Sofies mode. Tog ca 5 min men det var allt jag behövde!
Bara att få tömma huvudet och bara höra ingenting. Var väldigt lugnt och tyst ute...precis vad jag behövde.
När man är hemma med barn hela dagarna får man inte många långa stunder med lugn och ro. Det går i ett från morgon till kväll. Och ibland har man en dålig dag då man bara vill dra täcket över huvudet och somna om.
Idag var en sådan dag. Har varit småseg hela dagen och haft lite ont i huvudet.
Så det blev älsklingen som fick ta kvällsmatningen av Melle. Och jag köpte min lilla tidnning =) Och när jag kom hem igen var jag i mycket bättre skick!
Tänk vad 5 min kan göra för en...helt fantastiskt!

Så nu är jag mätt och belåten och med lite mer energi. Åt sprödbakad fisk, ris och kokta grönsaker, SÅ mumsigt. Borde äta det oftare =)
Hoppas att ni har en toppenkväll!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback