Glass i stora lass

Nu är vi mätta i magen kan jag lova. En glass på Smultronstället gör en verkligen lika mätt som en måltid =) Men trevligt var det kan jag lova!
Nu sitter jag och pöser ut mig i soffan och tittar på Snuten 2 filmen på fyran. Melle sover som en stock och älsklingen spelar lite poker. En skön avslutning på en superdag.


Älsklingen mumsar i sig härlig glass med jordgubbar =)

Är alltid lika tråkig och tar en glass med vaniljsmak och vit, ljus och mörk chokladsås. Borde bli lite mer vågad och pröva något nytt. Blir nog en sväng med Fam Lööke inom en snar framitd ;) Då lovar jag att testa någon utav alla de andra 100-tals med glassarna.


Det blev en betydligt mer avslappnad outfit än den på dopet =) Shortsen är ett reafynd från veckan, 100 kr på Vero Moda. Toppen är en gammal från Lager 157 och skärpet köpte jag för 30 kr på Ullared. Det är ett fynd! Skorna har jag nog levt med i sommar, SÅ sköna kan jag lova.


Dom små kaninerna är så söta. Skulle vilja ha något sådant i trädgården sen ;)

Kan inte sluta att överösa lillkillen med beröm, för idag har han varit otrolig. Han har inte gråtit eller gnällt någonting, eller lite på dopfikat då han var hungrig. Men vi öppnade lite paket då och då blev han glad igen =)
Däremot har han varit väldigt glad och skrattat och pratat väldigt mycket. Så jag tror att han är rätt nöjd med den här dagen. Och framförallt väldigt tacksam för alla fina paket han fått!
Tyvärr så kommer bilderna från dopet att komma upp imorgon. Vi tog inga med vår kamera utan skulle få kort utav mina föräldrar. Dom tog med sin kamera och sa att dom skulle ge oss korten på en skiva. Och det blir nog inte förrän imorgon som jag får den.
Tack även till mina underbara föräldrar för all hjälp. Det blev jättefint och var skönt att ha några extra händer =)

Nu är det dags och gå in i sängen och se slutet på filmen. Orkar inte att sitta längre, behöver nog ligga ner och ta det lugnt efter den här dagen! Har verkligen gått i ett hela tiden men det var det värt. För det har varit SÅ trevligt. Tack alla för en SUPER dag. Vet att jag tjatar men det går inte att sluta =P
Sov så gott och hoppas ni vaknar upp till ännu en härlig dag imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback