Höst vs sommar!

Igår fick Melle en present av mormor och morfar. En jättefin höst overall i mysig fleece.
Han behöver verkligen en ny också. Dom andra han hade passade bara när han var nyfödd och upp till ca 4 månader. Det kanske går under nyfödd??!!
Så jag hade tänkt mig att snart ge mig på jakt efter en ny men så överraskar dom oss båda med den här godbiten =) Gissa om mamma blev glad =D Tror även att lillkillen blev det också, även om han kanske inte direkt visade det med att hoppa upp och ner. Men han tittade på den och protesterade inte. det tycker jag är ett bra tecken =)
Så tusen tack för den fina overallen! Den kommer att bli väl använd i höst och den passar passa mycket bra till en annan sak men det får ni se senare vad det är ;-)


Så himla söt han kommer vara i sin overall när hösten snart gör intåg. Älskar att det är små öron på luvan, så gulligt på små sötnosar =)

Nu ska jag fixa till Melle och efter det är det dags att ge sig av.
Visar även en bättre bild på klänningen. Tar och kör med den idag också. Kanske sista gången för i år?!


Önskar att jag använt den mer i sommar för den är så himla skön!
Kanske blir att ha den till leggings under hösten...vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback