Hösten gör sakta intåg

Var och fixade mina naglar idag. Var verkligen på tiden, hemska utväxt!
Emma föreslog en lite mörkare färg, nu är starka glada tider förbi. Så lite muschiga...Emmas egna uttryck =) färger är fint att ha nu. Gärna lila, dom är en bra övergångsfärg. Så det blev plommolilla toppar med en liten guldrand, mycket snyggt.
Helt otroligt att man kan bli så nöjd varje gång man går därifrån. Önskar bara att jag kunde vara bättre på att underhålla dom. Kanske skulle ta tag i det nu?!


Syns lite dåligt men nu har mina händer fått en touch av hösten.

Nu ska jag krypa ner under täcket, lite frusen. Hoppas bara att jag inte åkt på svinis...NEJ ;-)
Imorgon blir det lite sommar igen....är det inte härligt med höstväder ena dagen och sommarväder nästa??!! Blir i vilket fall att spendera den ute...absolut sista chansen till lite varmare tepratur för det här året.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback