Melvin <3 mormor


Melle och mormor i lördagskväll...

När lillkillen kommer hem till mormor och morfar blir han alltid bortskämd.
Det finns alltid lite mat till honom, han får kaffe, han får ibland nya kläder och det leks och skojas med honom. Han får 100 % uppmärksamhet när han är där. Men tyvärr kan han inte alltid vara helt nöjd. Han måste alltid gnälla lite =) Men det är så han är vår lille sork!

Och till min tekniska mor ;-) Tecknet mellan Melvin och mormor ska föreställa ett hjärta =D Lägg huvudet lite på sne..
Nu ska jag fixa lite mat, blir taco ikväll. Vet inte varför men det är ju en god klassiker.
Senare ikväll ska jag visa vad jag och älsklingen gav varandra i present igår ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback