Mysstart på lördagen!

God morgon!
Här hemma har dagen nu kickat i gång. Vilken härlig morgon det har varit =) Vi har myst i sängen hela familjen och sedan ätit frukost ihop, precis så som det ska vara =D
Är sådant som fyller min själ med energi! Och hjärtat med massor av kärlek!
Älsklingen skulle ha haft J idag men dom var sjukaa så han blev ledig =D Men tyvärr så kommer att ha få jobba nästa helg när han skulle varit ledig men det får man ta. Skönt att kunna känna att vi inte behöver stressa för att han ska iväg.

Denna lördag bjuder nog på en sväng på stan ihop med min tröjsyster ;-) Sofie. Ja det var så att vi köpte likadana tröjor igår på rean. Men vad gör det, vi behöver ju inte använda dom samtidigt =)
Vet inte om hon kanske kan väcka liv i sin karl som var ute och slog klackarna i taket igår. Skulle ju vara kul om hela familjerna kunde ta en fika på stan...?! Men vi får se, man ska ju inte väcka den björn som sover....
Annars blir det för oss mammor att bränna lite mer pengar själva. Vi brukar ju vara ganska så bra på det.

Så nu ska jag hoppa in i duschen. Blir en lååååång dusch, Melle somnade precis och nu är älsklingen hemma och kan ta honom ifall han vaknar. Även det är lite lördagslyx ;-)
Och när jag är klar med det ska ni få se hur snygg Melles nya present blev. Som pappa fixat till honom....japp ni läste rätt =p
Ha en underbar lördags morgon mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback