Söderköping

God kväll i värmen.
Nu har vi kommit hem och duschat lite efter ett underbart dop.
Tack alla underbara som kom och förgyllde Melvins stora dag! Vi är så tacksamma över er närvaro och alla fina saker han fick =)
Melle skötte sig SÅ bra, både i kyrkan och på dopfikat. Han gnydde lite i kyrkan men det var för han var trött. Och då var nästan allt klart också. Så vi är mycket stolta över vår son!

Nu sticker vi iväg till Söderköping och äter lite glass. Premiär för i år men en perfekt dag att åka dit och fira på ;)
Lovar att skriva mer när vi kommit hem ikväll. Passa på att njut av värmen och solen.


Kommentarer
sofie säger:

hej gumman! nu har även lilla jag hittat hit med. tack för idag. dopet var superfint. och sötkillen va så duktig så =) nu har du en till trogen läsare!

hoppas du åt lite glass åt mig nu med =) vi får ta en tur dit sen tycker jag allt. nu ska jag trycka i mig en påse godis för att sen sussa kudde. de är jag banne mig värd!ses iveckan vännen. puss

2009-08-08 | 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback