Tänk vad man kan få för 50 kr

Har blivit en riktig sucker för loppisar. Alltid tyckt det varit kul att kunna blanda gammal och nytt. Och då är loppis perfekt för att kunna göra sådana fynd. Och sen är det ju perfekt att Fam Lööke är lika sålda på det som vi. Så nu har vi ju sällskap =D

Idag tog jag och Sofie en promenad till en liten garageloppis efter en liten fika hemma hos oss. Tyvärr mådde inte Johan så bra =( Krya på dig, så hoppas jag att vi ses snart!? Var ett tag sen sist.
Så för att Melle och Agnes skulle få sova lite gick jag och Sofie en liten extra sväng innan loppisen. Hade inga förhoppningar att hitta något men se det gjorde jag allt =D Även Sofie...
I veckan kommer jag att inviga mitt nya fiskfat...sött att lägga upp på och ställa fram på bordet =) Ljusstakarna ska jag putsa upp och ha i huset sen. Lilla silverfatet är snyggt att ha ljus eller en liten blomma på.

 
Mina små fynd..

Var även förbi huset idag och nu har det hänt lite. Alla stenar och högar med grus är borta och där är det nu utgrävt ett hål. Så förhoppningsvis så kommer det en grund under veckan.
ÅH så jag längtar till mitt hus!!! Vill ha det NU! NU NU NU och inte sen!

 
Sakta sakta går det framåt.

Nu säger jag godnatt för mig. Blir att titta lite på tv innan jag stänger mina två blåa.
Sov så gott och dröm härliga drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback