Tapetsering

Just i skrivande stund står älsklingen och slänger upp en tapetvåd på väggen i köket. Han är så händig och framförallt duktig.
Är det någon i det här huset som vill sova länge på morgonen, så är det han. Men inte idag, när Melle vaknade vid 6,30 så gick han upp. Är lite chockad faktisk men han sa att han ville få lite extra gjort och vi ska gotta oss i eftermiddag =)
Svårt att inte älska denna man, även om han nästan har sönder parasollet till vagnen som jag köpte härom dagen ;)
Tror jag ska vara snäll och fixa med lite kaffe till oss. Nu när han står här och sliter i morgonstunden.

Önskar er en ännu fab dag i solen! Härligt att se sommarvärmen göra en repris.


Kommentarer
Anonym säger:

Karlar är allt bra att ha ibland ;)



Vad är det för parasoll ni köpt? För vi har ett från BRIO, men jag kommer slå sönder det om det sitter på vagnen! Så störigt att ha den viftandes ivägen... vajar nänr man gungar vagnjäveln också!! haha

2009-08-07 | 09:38:57
Angelica säger:

var jag som skrev ovan=)

2009-08-07 | 09:39:21
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback