Älsklingen min, 10 månader idag!


Bestämd min som säger, idag ska jag firas!

Idag blir vår Melvin tvåsiffrigt, 10 månader. Tiden har sprungit förbi och om 2 månader blir han 1 år! Det är något som jag inte riktigt kan förstå. För hur kan ett år gå så här fort?? Men det stämmer nog det dom säger. När man har barn så springer åren förbi!
Dagen ska firas med lite fika efter lunch. Och senare ikväll ska vi äta lite pizza tillsammans med Fam Svensson hemma hos Fam Lööke. Vi ska planera lite inför nyår. Blir nog att vi tre familjer firar ihop, eftersom vi alla har småbarn. Och då är inte en nyårsfest riktigt rätt =)

Snart ska vi sticka iväg och byta dammsugarpåsarna vi köpte igår. Dom passade inte våran dammsugare. Är en mindre vetenskap och köpa påsar tycker jag, blir ju aldrig rätt.
Måste även investera i en snöskyffel. Går ju inte att borsta bort all snö på gångarna till huset.
Men först blir det en dusch och sen klä sig varmt för det blåser stormbyar här ute på landet ;-)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback